Riberaexpress, 27/09/2011
Dissabte passat va concloure la primera part del IV Congrés d’Educació de l’Alcúdia, en la què fins el moment hi ha hagut una gran diversitat en els ponents, els quals han abordat els principals reptes del sistema educatiu en el món actual i el paper del professorat davant l’alumnat del segle XXI.
El IV Congrés d’Educació de l’Alcúdia – titulat “Comunicació i currículum. Una aula per a la vida”- ha despertat l’interés d’uns quatre-cents professionals del món de l’ensenyament, tant treballadors en actiu, com estudiants o mestres jubilats, així com també persones vinculades a la comunitat educativa, com pares d’alumnes, pedagogs, psicòlegs o inspectors d’educació.
Els assistents en la present edició han tingut l’oportunitat d’escoltar diferents experts com Antoni Zabala, director de la revista “Aula de Innovación Educativa”, Gerardo Echeita, psicòleg i professor a la Universitat Autònoma de Madrid, Jordi Adell, professor del Departament d’Educació de la Universitat Jaume I de Castelló, Aurora Campuzano, periodista especialitzada en educació i José Ramón Orcasitas, doctor en Pedagogia i professor de la Universitat del País Basc.
El Comité Organitzador del IV Congrés d’Educació ha valorat molt positivament el gran interés despertat entre la comunitat educativa, fet que s’ha vist en la gran afluència de públic, que ha superat les tres edicions anteriors.
Queda pendent la sisena i última ponència, a càrrec de Francesco Tonucci, prestigiós pedagog i dibuixant italià, qui parlarà sobre com despertar l’interés per la lectura en els més menuts. Serà el proper dissabte 22 d’octubre al mateix escenari de la Casa de la Cultura.
El Congrés d’Educació de l’Alcúdia és producte de la col·laboració entre l’Ajuntament de l’Alcúdia, la Universitat de València, Edicions Bromera i la Fundació Bromera per al Foment de la Lectura, la xarxa de professors Confluència 340, Comissions Obreres i el Ministeri d’Educació.
Dissabte passat va concloure la primera part del IV Congrés d’Educació de l’Alcúdia, en la què fins el moment hi ha hagut una gran diversitat en els ponents, els quals han abordat els principals reptes del sistema educatiu en el món actual i el paper del professorat davant l’alumnat del segle XXI.
El IV Congrés d’Educació de l’Alcúdia – titulat “Comunicació i currículum. Una aula per a la vida”- ha despertat l’interés d’uns quatre-cents professionals del món de l’ensenyament, tant treballadors en actiu, com estudiants o mestres jubilats, així com també persones vinculades a la comunitat educativa, com pares d’alumnes, pedagogs, psicòlegs o inspectors d’educació.
Els assistents en la present edició han tingut l’oportunitat d’escoltar diferents experts com Antoni Zabala, director de la revista “Aula de Innovación Educativa”, Gerardo Echeita, psicòleg i professor a la Universitat Autònoma de Madrid, Jordi Adell, professor del Departament d’Educació de la Universitat Jaume I de Castelló, Aurora Campuzano, periodista especialitzada en educació i José Ramón Orcasitas, doctor en Pedagogia i professor de la Universitat del País Basc.
El Comité Organitzador del IV Congrés d’Educació ha valorat molt positivament el gran interés despertat entre la comunitat educativa, fet que s’ha vist en la gran afluència de públic, que ha superat les tres edicions anteriors.
Queda pendent la sisena i última ponència, a càrrec de Francesco Tonucci, prestigiós pedagog i dibuixant italià, qui parlarà sobre com despertar l’interés per la lectura en els més menuts. Serà el proper dissabte 22 d’octubre al mateix escenari de la Casa de la Cultura.
El Congrés d’Educació de l’Alcúdia és producte de la col·laboració entre l’Ajuntament de l’Alcúdia, la Universitat de València, Edicions Bromera i la Fundació Bromera per al Foment de la Lectura, la xarxa de professors Confluència 340, Comissions Obreres i el Ministeri d’Educació.
Més notícies
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada